Zapakuj z nami swój produkt.
Jako producent kartoników jednostkowych i produktowych, oferujemy asortyment kartoników i opakowań jednostkowych wykonywanych z tektury falistej, tektury litej. Powlekane jedno lub dwustronnie.
Kartoniki jednostkowe i produktowe.
To co widzimy i czy podoba się nam to co widzimy, w 80% określa nasze odczucie względem danej marki i jej produktów. Nic w tym dziwnego, przecież to właśnie dzięki kolorom, kształtom czy typografii rozpoznajemy produkt danej marki, zapadając w pamięć, tworzy pewne skojarzenia.
Jako producent kartoników i opakowań jednostkowych, specjalizujemy się w produkcji kartoników odpowiednich dla Państwa potrzeb.
Metody druku i materiały.
Wiemy jak ważny jest każdy detal. Projekty przygotowane przez nas gwarantują odpowiednią jakość wykonania. Wykorzystujemy szeroką gamę materiałów do produkcji kartoników.
Tektura falista, tektura lita – jedno lub dwustronnie powlekane. Wysokiej klasy maszyny poligraficzne marki Heidelberg, oraz wieloletnie doświadczenie pozwala nam wykonać nadruk offsetowy, który może być uszlachetniony przy za pomocą lakieru matowego lub błyszczącego. Nasze portfolio zawiera również naniesienie lakieru UV, który może być wykonany na całości lub części kartonika. Oferujemy również pokrycie folią matową, błyszczącą jak i wyróżniającym się pokryciem soft touch. Powierzchnię kartonika możemy również wzbogacić o szlachetne kolory złote, srebrne lub platynowe dzięki stosowanej metodzie hot stampingu. Naszą ofertę uzupełnia tłoczenie w dwie strony, tworząc powłoki wklęsłe i smukłe. Jako producent kartoników jednostkowych i produktowych stosujemy najwyższej klasy surowiec.
Znaczenie kolorów.
Kolory identyfikacji wizualnej poszczególnych marek to bardzo ważny aspekt, który może w znacznej części determinować jej siłę i rozpoznawalność. W dowolnej chwili możemy przywołać na myśl i oczami wyobraźni ujrzeć biało-czerwony napis Coca Coli.. Wiecie dlaczego Święty Mikołaj zawsze przedstawiany jest w czerwonym stroju? To dzięki świątecznej reklamie Coca Coli z 1931 roku, w której Mikołaj pokazany został jako rubaszny, miły, starszy pan w czerwonym płaszczu. Od tamtej pory wizerunek Mikołaja nie uległ zmianie i śmiało można powiedzieć, że stał się również twarzą Coca Coli, ta z kolei stała się nieodłącznym elementem świątecznego stołu.